جشنواره بهاره

وبلاگ

انتخاب درست رسانه برای تبلیغات(advertise)

تبلیغات(advertise)

امروزه تبلیغات به یکی از ابزار های مهم برای ارتباط با مشتریان تبدیل شده است. بدین منظور روش های گوناگون و جدیدی نسبت به گذشته روی کار آمده است که این امر اهمیت تبلیغات را نسبت به گذشته نشان می دهد.

امروزه با به روی کار آمدن اینترنت و فضای مجازی تحول جدیدی دردنیای تبلیغات به وجود آمده است که باعث شده تا دست افرادی که در این حوضه فعالیت می کنند بیشتر باز شود .

تبلیغات در فضای مجازی البته بسته با نیاز مشتری بسیار کم هزینه تر و با بازدهی بالاتری نسبت به تبلیغات محیطی می باشد.

تبلیغات دیجیتالی

بستر این نوع از تبلیغات اینترنت می باشد . در بسیاری از سایت های بزرگ مانند www.varzesh3.com . www.90tv.ir شاهد تبلیغات گوناگونی هستیم .این تبلیغات منبع درآمد بسیار خوبی برای وب سایت ها است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

جدیدترین روش تبلیغات در حال حاضر ،تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ،توئیتر و …. هستند که از محبوبیت بالایی برخوردارند .یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت این نوع تبلیغات شده ، راحتی و در دسترس بودن ابزار آن است . این نوع تبلیغات فقط به یک گوشی همراه و اینترنت نیاز دارد ولی به خاطر داشته باشید این تبلیغات نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشند زیرا زیاده روی و اغراق در این تبلیغات باعث
باعث آزار مخاطبان می شود.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات در گذشته بوده .ولی امروزه با ورود تبلیغات دیجیتالی و هم گران شدن برگه و جوهر ،عقب نشینی کرده است ولی باز هم مخاطبان خاص خود را دارد.

تبلیغات چاپی خود به ۲ دسته تقسیم می شود که عبارت اند از:

تبلیغات تناوبی


تبلیغات تناوبی به تبلیغاتی گفته می شود که باید در تاریخ مشخصی منتشر شود مانند روزنامه ها ، ماهانه ها و…

  • تبلیغات در نقطه‌ی فروش ، بروشورها و برگ نامه ها

در این نوع تبلیغات برگه هایی با ضخامت بیشتر که حاوی اطلاعات کامل از محصول است چاپ میشود و بین مردم پخش میشود.

انتخاب درست رسانه برای تبلیغات(advertise)

تبلیغات چریکی

این روش تبلیغاتی از ۲۰ سال گذشته تا به امروز استفاده می شود و نتیجه مطلوبی را به همراه دارد. در این نوع تبلیغات زمان و مکان از اهمیت بالایی برخوردارند. در تبلیغات چریکی نیازبه هزینه زیادی ندارید فقط ذهنی خلاق نیاز دارید و همچنین باید ایده خود را در زمان و مکان مناسب به معرض نمایش بگذارید . مانند کمپین های تبلیغاتی

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را می توان به عنوان قدیمی ترین نوع تبلیغات دانست این تبلیغات مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است .

تبلیغات محیطی

به هرگونه تبلیغاتی که خارج از خانه صورت بگیرد تبلیغاتی محیطی می گویند مانند بیلبوردها، تبلیغات روی اتوبوس‌ها همچنین صفحه نمایشگرهایی که در شهر هستند نیز دراین دسته بندی جای دارند.

تبلیغات نامشهود

یکی از انواع روش‌های تبلیغات، تبلیغاتی است که به طور غیرمستقیم و زیرپوستی در فیلم‌ها و برنامه‌ها صورت می‌گیرد.

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
4/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک