جشنواره بهاره

وبلاگ

معرفی بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل داخلی و خارجی

بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل داخلی و خارجی

لیستی از بهترین سایت ها و اپلیکیشن هایی را ارائه کردیم که می‌توانند به شیوه های مختلف منجر به سهولت در سفر و گردشگری شما شده و کیفیت سفرتان را افزایش دهند. اما حالا و در این مقاله می‌خواهیم بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل داخلی و خارجی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت هایی که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم قادر خواهید بود تا بدون نیاز به خروج از منزل بلیط هواپیما و همچنین هتل های مختلف شهرهای گوناگون را رزرو کنید. بنابراین اگر قصد دارید یک سفر با کیفیت را تجربه کنید، این مقاله را از دست ندهید.

سایت و اپلیکیشن سفرستان

سایت و اپلیکیشن سفرستان

سایت و اپلیکیشن سفرستان در حال حاضر یکی از بهترین منابع موجود برای رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل است. نکته جالب توجه این است که سفرستان امکان رزرو پروازهای داخلی و خارجی و همچنین هتل های داخلی و خارجی را ارائه کرده است. بنابراین با سفرستان می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید و به صورت همزمان بلیط هواپیما و هتل خود را رزرو نمایید.

دانلود اپلیکیشن سفرستان از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن سفرستان از کافه بازار

سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ

سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ

اسنپ تریپ هم یکی دیگر از بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل داخلی و خارجی است. اسنپ تریپ به طور اختصاصی سرویس رزرو هتل های داخلی و خارجی را ارائه می‌کند، اما تقریبا به تازگی قابلیت رزرو بلیط هواپیما را هم با همکاری شرکت فلایتیو ارائه کرده است. اسنپ تریپ علاوه بر یک سایت خوب از اپلیکیشن بسیار کاربردی و زیبایی هم بهره می‌برد.

دانلود اپلیکیشن اسنپ تری از کافه بازار

اپلیکیشن Pin ta Pin(پین تا پین)

اپلیکیشن Pin ta Pin(پین تا پین)

یکی دیگر از اپلیکیشن های خوبی که می‌توانید از آن برای رزرو هتل های داخلی استفاده کنید، اپلیکیشن Pin ta Pin نام دارد. دقت داشته باشید که این برنامه فقط امکان رزرو هتل های داخلی را فراهم کرده و قابلیت رزرو هتل های خارجی یا رزرو بلیط هواپیما را ندارد. در اپلیکیشن پین تا پین تصاویر متعددی از هر هتل نشان داده شده و گاها در آن تخفیف های ویژه بسیار خوبی ارائه می‌شوند.

دانلود اپلیکیشن Pin ta Pin از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن Pin ta Pin از کافه بازار

 سایت و اپلیکیشن امید پرواز (OmidParvaz)

 سایت و اپلیکیشن امید پرواز (OmidParvaz)

شک نداشته باشید که امید پرواز یکی از بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیمای آنلاین است. این سایت از پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته بهره‌مند بوده و عموما قیمت های بسیار خوبی را برای رزرو بلیط هواپیما ارائه می‌کند. با این برنامه می‌توانید بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی را رزرو کنید اما متاسفانه قابلیت رزرو هتل را نخواهید داشت. ضمنا در سایت امید پرواز گاها پیشنهاد تورهای جالبی ارائه می‌شود و جوایز نفیسی هم به قید قرعه به افرادی که از این منبع خرید کنند تعلق می‌گیرد.

دانلود اپلیکیشن امید پرواز از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن امید پرواز از سیب اپ

سایت و اپلیکیشن مستر بلیط

مستر بلیط یکی دیگر از سایت ها و اپلیکیشن های خوبی است که قابلیت رزرو بلیط هواپیما، قطار و حتی اتوبوس را ارائه می‌کند! با استفاده از این منبع فقط می‌توانید بلیط پروازهای داخلی را رزرو کنید و امکان رزرو بلیط پروازهای خارجی از طریق مستر بلیط وجود ندارد. همچنین مستر بلیط قابلیت رزرو هتل های داخلی و خارجی را هم ارائه نمی‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک سایت یا اپلیکیشن با کیفیت برای رزرو بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس هستید، مستر بلیط یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. لازم به اشاره است که قیمت های پیشنهادی مستر بلیط عموما در مقایسه با سایر سایت ها و اپلیکیشن های مشابه کمتر است. ضمنا اپلیکیشن مستر بلیط با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود اپلیکیشن مستر بلیط از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن مستر بلیط از کافه بازار

سایت Airplaneticket.ir

سایت ایرپلین تیکت قابلیت رزرو بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی را ارائه کرده و از نظر قیمت هم یکی زا بهترین منابع موجود برای رزرو بلیط هواپیما محسوب می‌شود. متاسفانه ایرپلین تیکت قابلیت رزرو هتل را ندارد و از اپلیکیشن موبایل هم بهره نمی‌برد. پس اگر به دنبال یک سایت خوب برای رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی هستید، ایرپلین تیکت را از دست ندهید و حتما سری به آن بزنید.

 سایت eTik.ir

سایت eTik.ir هم یکی دیگر از سایت های خوبی است که می‌توانید از آن برای رزرو بلیط هواپیما استفاده کنید. این سایت امکان رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی را ارائه می‌کند و عموما قیمت خوبی را هم برای بلیط ها در نظر می‌گیرد. در سایت eTik.ir بخشی هم با عنوان رزرو هتل ارائه شده که متاسفانه چندان جامع نیست و فقط امکان رزرو برخی هتل های داخلی و هتل های خارجی چند کشور محدود همچون ترکیه، امارات متحده عربی و غیره را ارائه کرده است.

eTik.ir eTik.ir

سایت Booking.com و اپلیکیشن آن


 سایت Booking.com و اپلیکیشن آن

سایت بوکینگ دات کام (Booking.com) یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین سایت هایی است که امکان رزرو هتل در تمام کشورهای دنیا و بلیط هواپیما را به صورت آنلاین ارائه می‌کند. به جرئت می‌توان گفت که تقریبا اغلب سایت های دیگری که سرویس رزرو بلیط هواپیما و هتل را ارائه کرده‌اند، ایده سایت Booking.com را بکار می‌برند. در این سایت می‌توانید تصاویر هتل های سراسر دنیا را مشاهده کرده و نظرات افراد مختلف درباره آن هتل ها را بخوانید و به صورت آنلاین هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

بنابراین اگر به سرویس های پرداخت بین المللی همچون حساب پی پال، مستر کارت و غیره دسترسی دارید، می‌توانید با مراجعه مستقیم به سایت Booking.com نسبت به رزرو هتل مورد نظرتان در هر کجای دنیا وارد عمل شوید. صمنا سایت بوکینگ دات کام از یک اپلیکیشن اختصاصی و خوب هم بهره می‌برد که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود اپلیکیشن Booking.com از اپ استور

دانلود اپلیکیشن Booking.com از گوگل پلی استور

سایت و اپلیکیشن HotelTonight

سایت HotelTonight.com که اپلیکیشن اختصاصی هم دارد امکان رزرو هتل های کشورهای خارجی را در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب فراهم می‌کند. در اپلیکیشن و سایت HotelTonight آرشیو عظیمی از هتل های کشورهای سراسر دنیا ارائه شده و کاربران خیلی راحت می‌توانند گالری تصاویر و نظراتی که برای هر یک از هتل ها به ثبت رسیده را مطالعه و مستقیما نسبت به رزرو هتل مورد نظرشان اقدام کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای رزرو هتل از طریق اپلیکیشن و سایت HotelTonight نیازمند دسترسی به سرویس های پرداخت بین المللی همچون حساب پی پال و غیره خواهید داشت.

دانلود اپلیکیشن HotelTonight از اپ استور

دانلود اپلیکیشن HotelTonight از گوگل پلی استور

سایت GoBooking.ir

سایت GoBooking.ir

سایت GoBooking.ir کپی ایرانی و فارسی سایت Booking.com است که امکان رزرو هتل های کشورهای سراسر دنیا را با کارت های عضو شبکه شتاب فراهم می‌کند! تم و رابط بصری این سایت دقیقا مثل سایت Booking.com طراحی شده و بدین ترتیب حس و حال آن را برای شما زنده می‌کند. فراموش نکنید که از طریق سایت GoBooking.ir فقط قادر به رزرو هتل خواهید بود و نمی‌توانید بلیط هواپیما رزرو کنید.

GoBooking.ir

سایت Ariabooking.ir

با سایت آریابوکینگ می‌توانید هتل های داخل کشور را رزرو کنید. سایت آریابوکینگ رابط کاربری بسیار خوبی دارد و عموما قیمت های مناسب و تخفیف های جالبی را ارائه می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک سایت ایرانی هستید که امکان رزرو هتل در شهرهای مختلف کشورمان را به صورت آنلاین و با هزینه مناسب فراهم کند، سایت Ariabooking.ir می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد.

Ariabooking.ir

سایت و اپلیکیشن فلایتیو (Flightio.com)

سایت و اپلیکیشن فلایتیو (Flightio.com)

شک نداشته باشید که سایت و اپلیکیشن فلایتیو یکی از بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل آنلاین است. با استفاده از این سایت یا اپلیکیشن آن می‌توانید خیلی راحت به لیست ارزان ترین پروازهای هواپیمایی داخلی و خارجی در روز های مورد نظرتان دسترسی یابید. فلایتیو همچنین امکان رزرو بلیط قطار را هم به عنوان یک ویژگی مکمل ارائه کرده است. امکان رزرو آنلاین هتل های خارجی در کشورهایی همچون ترکیه، امارات متحده عربی، فرانسه، روسیه، آذربایجان، ارمنستان و غیره هم توسط این منبع ارائه شده‌اند. فلایتیو از اپلیکیشن اختصاصی هم بهره می‌برد که با هر دو نسخه سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود اپلیکیشن فلایتیو از گوگل پلی استور

سایت orbitz.com و اپلیکیشن آن

سایت orbitz.com و اپلیکیشن آن

سایت orbitz.com یکی دیگر از بهترین منابع خارجی است که امکان رزرو هتل، بلیط هواپیما، پکیج های مسافرتی ترکیبی، خودرو و غیره را ارائه می‌کند. در سایت orbitz.com می‌توانید اطلاعات هر یک از هتل های مختلف سراسر دنیا را بررسی کنید و نظرات کاربران در رابطه با آن هتل را هم مشاهده نمایید. این سایت امتیاز هتل ها در تریپ ادوایزر (TripAdvisor) را هم نمایش می‌دهد که منبع قابل اعتمادی برای نقد و بررسی هتل های سراسر دنیاست. بعدی است که برای استفاده از خدمات سایت orbitz.com نیاز به یک حساب بین المللی همچون پی پال دارید. ضمنا منبع مذکور از یک اپلیکیشن اختصاصی و بسیار عالی هم بهره می‌برد که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود اپلیکیشن orbitz از اپ استور

دانلود اپلیکیشن orbitz از گوگل پلی استور

سایت iranhotelonline.com

سایت iranhotelonline.com

سایت iranhotelonline.com هم یکی از سایت های خوبی است که می‌توانید از آن به منظور رزرو هتل های شهرهای داخل کشور استفاده کنید. این سایت به دلیل قیمت مناسبی که در مقایسه با سایت های مشابه ارائه کرده توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران داشته باشد. در نظر داشته باشید که با سایت iranhotelonlione.com فقط می‌توانید هتل های داخل کشور را رزرو کنید و امکان رزرو هتل های خارج از کشور توسط این سایت ارائه نمی‌شود. ضمنا سایت مذکور قابلیت رزرو بلیط هواپیما را هم ارائه نمی‌کند. پس اگر به دنبال یک سایت خوب برای رزرو هتل های داخل کشور هستید، سایت iranhotelonline.com یکی از بهترین منابع پیش رویتان خواهد بود.


iranhotelonline.com

 سایت jabama.ir

 سایت jabama.ir

سایت بعدی که در لیست بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل داخلی و خارجی ما جای گرفته سایت jabama.ir است. این سایت یکی از بهترین منابع فارسی زبان موجود برای رزرو هتل های داخلی و خارجی محسوب می‌شود. سایت جاباما امکان رزرو مستقل بلیط هواپیما را ارائه نمی‌کند اما بخشی اختصاصی با عنوان “هتل + بلیط پرواز” دارد که در این قسمت پیشنهادهای بسیار جالب و مقرون به صرفه‌ای برای رزرو همزمان پرواز و هتل ارائه شده است. بنابراین سایت jabama.ir را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل داخلی و خارجی به یاد داشته باشید.

jabama.ir

سایت و اپلیکیشن alibaba

سایت و اپلیکیشن alibaba

سایت و اپلیکیشن alibaba.com هم یکی دیگر از شناخته شده ترین منابع فارسی زبان ارائه دهنده سرویس رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما است. از طریق این سایت می‌توانید بلیط پروازهای داخلی و خارجی مورد نظرتان را در هر تاریخی که تمایل دارید رزرو کنید و همچنین نسبت به رزرو هتل های مورد نظرتان در داخل و خارج کشور هم وارد عمل شوید. سایت علی بابا حتی امکان خرید آنلاین بلیط قطار را هم ارائه کرده است. این منبع همچنین از یک اپلیکیشن خوب و کارآمد هم بهره می‌برد که می‌توانید با آن از طریق گوشی خود رزرو هتل و بلیط هواپیما را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن علی بابا از کافه بازار

 سایت sepehr360.comو اپلیکیشن آن

 سایت sepehr360.comو اپلیکیشن آن

سایت و اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با بهترین قیمت ممکن بلیط هواپیما خریداری کنید! بلیط های قابل رزرو از طریق این منبع فقط محدود به پروازهای داخلی نمی‌شوند و پروازهای خارجی را هم در بر می‌گیرند. متاسفانه منبع مذکور قابلیت رزرو هتل های داخل و خارج کشور را ارائه نمی‌کند. یکی از اصلی ترین نقاط قوت اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ مربوط به رابط کاربری بسیار عالی آن می‌شود که تقریبا بدون باگ و تاخیر عمل کرده و تجربه‌ای دلنشین را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

دانلود اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ از کافه بازار

سایت و اپلیکیشن قاصدک ۲۴

سایت و اپلیکیشن قاصدک 24

یکی دیگر از بهترین منابع موجود برای رزرو بلیط هواپیما و هتل سایت و اپلیکیشن قاصدک ۲۴ است. این سایت و اپلیکیشن اختصاصی آن که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است، امکان خرید آنلاین بلیط پروازهای داخلی و خارجی را با بهترین قیمت ممکن فراهم می‌کند. همچنین این اپلیکیشن از امکان خرید بلیط قطار هم پشتیبانی به عمل می‌آورد، اما با قاصدک ۲۴ نمی‌توانید نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. به صورت کلی سایت و اپلیکیشن قاصدک ۲۴ یکی از بهترین منابع فعلی برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

دانلود اپلیکیشن قاصدک ۲۴ از کافه بازار

سایت و اپلیکیشن ویگو

سایت و اپلیکیشن ویگو

به دنبال یک سایت یا اپلیکیشن کامل و جامع رزرو بلیط هواپیما و هتل هستید؟ ویگو یکی از بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. با سایت و اپلیکیشن ویگو می‌توانید خیلی راحت بلیط پروازها و همچنین هتل های داخلی و خارجی را رزرو کنید. شک نداشته باشید که در حال حاضر ویگو یکی از بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل های داخلی و خارجی محسوب می‌شود. رابط کاربری اپلیکیشن ویگو بسیار کاربرپسند و زیبا طراحی شده و این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود اپلیکیشن ویگو از اپ استور

دانلود اپلیکیشن ویگو از گوگل پلی استور

دانلود اپلیکیشن ویگو از کافه بازار

سایت parvazak.irاپلیکیشن

سایت parvazak.irاپلیکیشن

اپلیکیشن پروازک یکی دیگر از برنامه های بسیار خوبی است که می‌توانید با نصب آن در گوشی خود خیلی راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. قیمت هایی که توسط این برنامه ارائه می‌شوند عموما بسیار مناسب هستند و رابط کاربری خوب اپلیکیشن پروازک هم از دیگر نقاط قوت آن خواهد بود. برای استفاده از خدمات این منبع ملزم به نصب اپلیکیشن آن نیستید و از طریق سایت پروازک هم می‌توانید بلیط پروازهای داخلی و خارجی را رزرو نمایید. اپلیکیشن پروازک با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود اپلیکیشن پروازک از کافه بازار

سایت trip.ir

سایت trip.ir

آخرین منبعی که در لیست بهترین سایت ها و برنامه های رزرو بلیط هواپیما و هتل ما جای گرفته، سایت تریپ دات آی آر (Trip.ir) است. این سایت علاوه بر امکان رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی، قابلیت رزرو آنلاین هتل های داخل و خارج کشور را هم ارائه می‌کند و قیمت های مناسبی را هم برای سرویس هایش در نظر گرفته است. رابط کاربری خوب این سایت یکی از نقاط قوت آن است. شما برای انتخاب بهترین هتل در سایت مذکور می‌توانید از فیلترهای گوناگونی هم استفاده کنید.

trip.ir

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک