جشنواره بهاره

وبلاگ

تکنولوژی “هوش مصنوعی” (AI) روند نامگذاری شرکت ها را آسانتر میکند

تکنولوژی هوش مصنوعی

بر اساس گفته های یک مقام رسمی ایالات متحده آمریکا، وزارت خارجه این کشور در حال کار بر روی مکانیسمی بر اساس تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) برای کاهش سرعت روند نامگذاری شرکت ها می باشد.

دولت آمریکا به تازگی قوانین نام نویسی را آزاد کرده است و به شرکت ها اجازه میدهد نام هایی را انتخاب کنند که ممکن است جزو نام های تجاری موجود باشد، تا زمانی که دو شرکت هم نام در زمینه های مختلفی فعالیت کنند.

این مقام گفت : “پیش از این اگر نام تجاری شما قبلا مورد استفاده قرار گرفته بود، میتوانست متوقف گردد.” “ما روشن کردیم که فقط اگر مشابه نام تجاری شما در همان زمینه فعالیت شما کار کند مورد برخورد قرار میگیرد”

وی همچنین افزود، هدف این است که سطح اختیار در تصمیم گیری برای نام های قابل پذیرش را کاهش دهیم. برای آسان شدن روند ثبت نام، دولت نمومه هایی را ارائه داده است، مثلا Ultra Solutions Ltd بسیار شبیه Ultrasolutions.com Ltd میباشد بنابراین قابل قبول نیست.

یکی دیگر از مقامات میگوید : “قوانین مربوط به ثبت نام به نسبت خیلی مشابه و عمومی بودن و نام های تجاری مرتبط ( انحصاری ) با هردو روش منفی و مثبت ساده شده است.

مقام دوم گفت : سیستم هوش مصنوعی (AI) مشابه یک موتور جستوجوگر است، به این صورت که شما نام مورد نظر خود را وارد کرده و سیستم هوش مصنوعی آنالیز میکند که آیا مورد قبول است یا خیر. وی همچنین افزود : “ما در حال مطالعه بر روی این هستیم که چگونه در یابیم نام وارد شده چقدر نزدیک به نام مشابه موجود می باشد، و به همین دلیل در جستجو حروف صدا دار و دیگر چیزها هستیم.” ساده سازی قوانین کلید درخواست های صنایع میباشد که منحصرا راه اندازی شد.

آیا مایل به مطالعه مطالب آموزشی و اطلاع از اخبار روز دنیا هستید؟

با سایت آیریک همراه باشید…

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
4/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:,

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک