جشنواره بهاره

وبلاگ

رتبه ششم دانلود غیرقانونی سریال بازی تاج و تخت به ایران تعلق گرفت!

سریال بازی تاج و تخت

سریال بازی تاج و تخت

قطعا نام سریال بازی تاج و تخت را شنیده اید . این سریال یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی می باشد . این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های GRRM به معنای ترانه یخ و آتش است ، که برای شبکه HBV توسط David Benioff وDaniel B Weiss ساخته شده‌است. اکنون فصل آخر این سریال (فصل هشتم) منتشر شده ، که همراه با خود آمار و رکورد های جالبی را به همراه دارد.

موسو (MUSO) نام موسسه ای است که در آن فعالیت های مرتبط با سرقت محتویات دیجیتالی و دانلود غیر قانونی ، زیر نظرگرفته میشود .

این موسسه در چند روز اخیر آمار چشم گیری از فصل هشتم سریال پرطرفدار Game of Thrones را منتشر کرد . نکته لازم به ذکر ، این آمار فقط تنها در طی ۲۴ ساعت اول از پخش آن سریال بوده و در طی این مدت بیش از ۵۵ میلیون بار به‌ طورغیرقانونی استریم یا دانلود شده است.

گزارشات منتشر شده از این موسسه حاکی از آن است که

۷۶٫۶% از این گزارشات، از طریق سایت‌های استریم غیرقانونی، ۱۲٫۲% از طریق سایت‌های دانلود غیرقانونی و ۱۱٫۳% آن نیز از طریق تورنت بوده است.

همزمان با این رکوردزنی جهانی ایران در رتبه ششم دانلود غیر قانونی فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت قرار گرفت شده است.

 سریال بازی تاج و تخت

این سریال مخاطبان زیادی را در همه جای جهان به خود اختصاص داده ، به طوری که کشورهای هند، چین، آمریکا، انگلیس، نیجریه و ایران درصدر لیست کشورهایی که به صورت غیر قانونی این سریال را دانلود میکنند قرارگرفته اند.

همانطور که گفته شد جایگاه نخست به کشور هند تعلق دارد .پخش این سریال در هند از شبکه HBO می باشد که به سختی در اختیار مخاطبان این سریال قرار می گیرد .

همچنین چین در رتبه دوم این لیست قرار گرفته شده است. این کشور فقط نسخه سانسور شده فیلم را در اختیار مخاطبان قرار میدهد از این رو طرفداران این سریال برای دیدن نسخه های بدون سانسور به دانلود غیر قانونی روی می آورند.

سومین جایگاه به کشور آمریکا اختصاص یافته . در این کشور برخلاف دیگر کشور های این لیست ، نسخه اصلی به راحتی در اختیار طرفداران این سریال قرار میگیرد ولی با این حال عده زیادی به دانلود غیر قانونی روی آورده اند و نسخه اصلی را خریداری نمیکنند .این موضوع نگران کننده نشان می‌دهد که فرهنگ کپی رایت در این کشور هم چندان جا نیفتاده است.

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:,

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک