جشنواره بهاره

وبلاگ

فقط با ۵۰۰ هزار تومان صاحب وب سایتی مانند وب سایت دیجی کالا شوید!!!

هزینه ی طراحی و اجرای یک وب سایت یا اپلیکیشن مانند دیجی کالا، اسنپ دیوار و … چقدر است؟

امروزه با رونق گرفتن فضای کسب و کار اینترنتی و خدمات آنلاین در سطح دنیا و البته کشور عزیزمان، شاید این سوال بیش از زمان های دیگر ذهن شما را به این مشغول کرده باشد که چگونه شما هم میتوانید در این فضای رقابتی و پر سود وارد شوید.

لازمه ی ورود به هر کسب و کار، ابتدا فراهم کردن ابزار آن است. برای راه اندازی یک کسب کار آنلاین نیز شما نیاز دارید تا حداقل با یک وب سایت کار خود را شروع کرده و کالا یا خدمت خود را در آن عرضه نمایید. در مراحل بعد برای رونق هرچه بیشتر، علاوه بر وب سایت، بهتر است از کانال هایی مانند اپلیکیشن های موبایل هم بهره بگیرید.

اما زمانی که تصمیم می گیرید یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنید، اولین ایده، الگوبرداری از سردمداران و استارتاپ های موفق در این عرصه خواهد بود. استارتاپ هایی مثل دیجی کالا، بامیلو، علی بابا و … . و یا اگر هدف شما ارائه ی یک خدمت آنلاین باشد احتمالا استارتاپ های دیوار، شیپور، اسنپ و … را الهام بخش خود قرار خواهید داد.

در این میان این سوال پیش خواهد آمد که برای دستیابی به چنین ابزاری حداقل و حداکثر میزان هزینه اولیه چقدر خواهد بود. در این مقاله سعی داریم تا به این سوال پاسخ دهیم:

تحلیل و بررسی وب سایت دیجی کالا:

دیجی کالا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است و جز موفق ترین کسب و کارهای آنلاین کشور به حساب می آیند. اما طراحی یک وب سایت مشابه وب سایت دیجی کالا چقدر هزینه دارد؟

دیجی کالا از لحاظ فنی با زبان برنامه نویسی php نوشته شده و دارای پنل مدیریت اختصاصی میباشد، این وب سایت در قسمت فرانتنت از لایبرری جاوا اسکریپت jquery بهره میبرد و web server آن Nginx است.

این وب سایت شامل بخش های متعدد از قبیل مقایسه و فیلتر محصولات، پیشنهادات شگفت انگیز، دسته بندی های متعدد، جست و جوی پیشرفته، ذره بین، قابلیت ایجاد پروفایل و … است.

طراحی و اجرای چنین وب سایتی با مشخصات فنی ذکر شده یعنی با پنل مدیریت و طراحی اختصاصی در حال حاضر در حدود ۱۰ ملیون تومان هزینه دارد. به عبارت دیگر اگر چنین سفارشی وارد شرکت آیریک شود برآورد نهایی هزینه ی آن در حدود ۱۰ ملیون تومان خواهد بود. اما اگر این هزینه برای شروع کار شما زیاد باشد ولی شما همین مشخصات و همین کیفیت را بخواهید، آن وقت چه؟

در این شرایط، پیشنهاد ما طراحی دقیقا همین وب سایت اما در قالب یک سایت وردپرسی است. یعنی طراحی اختصاصی یک قالب با پنل مدیریت وردپرس و با کیفیت تضمین شده و قیمتی مناسب تر در حدود ۵ ملیون تومان.

گاهی اوقات به هر دلیلی شما مایل به پرداخت این سطح از هزینه نیستید. فرضا میخواهید کسب و کار خود را مدتی به صورت آزمایشی پیش برده و در صورتی که بازخورد مطلوب را دریافت کردید اقدام به سرمایه گذاری بیشتر و گسترش آن نمایید، اما همچنان خواستار همان سطح از کیفیت و کاربرد هستید. در اینجا پیشنهاد آیریک برای شما استفاده از قالب های آماده ی با کیفیت است که هزینه ی شمارا به تقریبا ۵۰۰ هزار تومان کاهش خواهد داد.

یعنی میتوانید با پرداخت فقط ۵۰۰ هزار تومان صاحب وب سایتی مانند وب سایت دیجی کالا شوید!!!

اما برای انتخابی متناسب با نیاز خود، سوالی که پیش می آید این است که تفاوت یک قالب آماده با یک قالب اختصاصی در چیست؟

در مقاله ی زیر میتوانید ازین تفاوت ها آگاه شوید:

قالب آماده یا انحصاری

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک