جشنواره بهاره

وبلاگ

هزینه های داشتن یک وب سایت

هزینه های داشتن یک وب سایت به چه عواملی بستگی دارد

تعرفه های طراحی وب سایت در سال ۹۸

تعرفه های سرسام آور طراحی وب سایت در سال ۹۸ برخی از کاربران و افراد دارای شغل و حرفه را از داشتن یک وب سایت دلخواه منصرف کرده است.داشتن یک وب سایت به فروش بیشتر محصولات، معرفی شرکت یا برند و.. به شما کمک می کند یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای پیشرفت در حرفه و شرکت خود داشتن یک وب سایت است.

چرا هزینه های طراحی سایت اینقدر بالاست؟

هزینه و تعرفه طراحی سایت در هر شرکتی متفاوت است و دریافت قیمت بالا نشان دهنده حرفه ای بودن و کیفیت بالا نیست همچنین پایین بودن قیمت نشان بی کیفیتی و غیر حرفه ای بودن نیست بعضی از شرکت های طراحی سایت با گرفتن مبلغ بالا مشتری را فریب می دهند و مشتری فکر می کند پرداخت هزینه بالا نشان دهنده حرفه ای بودن کار است.شما هیچوقت قیمت بالا طراحی یک وب سایت را نشان از حرفه ای بودن ندانید.

هزینه های داشتن یک وب سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه های طراحی سایت فقط و فقط به خود شما بستگی دارد در درجه اول پیدا کردن یک شرکت مطمئن برای طراحی سایت و در درجه بعدی انتظارات شما از یک وب سایت یعنی وب سایتی که می خواهید نسبت به نیاز خود فروشگاهی باشد یا شرکتی و شخصی استفاده از قالب های آماده یا طراحی خاص و متفاوت نسبت به سلیقه خود که هزینه هر کدام از این نوع وب سایت ها نسبت بهم متفاوت است.

چگونه یک شرکت مطمئن برای طراحی سایت با قیمت ارزان پیدا کنیم؟

هیچوقت فریب برخی از شرکت های طراحی سایت که در اول صفحه های گوگل هستند را نخورید این شرکت ها به دلیل سابقه یا پرداخت پول هنگفت برای تبلیغات در اول صفحه گوگل هستند.و دلیلی بر کیفیت بالا طراحی و خدمات نیستند.و در وهله بعدی دیدن نمونه کار یا مشاوره به صورت تلفنی می باشد.

شرکت آیریک یکی از با سابقه ترین و مطمئن ترین شرکت ها در زمینه طراحی وب سایت با قیمت ارزان و داشتن برخی از خدمات رایگان است است که کمتر شرکتی در زمینه سایت خدمات رایگان دارد و با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه سایت شما را طراحی می کند همچنین آیریک برای جلوگیری از رفت آمد و هزینه اضافی به صورت آنلاین نسبت به نیاز شما قیمت را نشان می دهد برای دیدن قیمت طراحی سایت و ساخت پروژه به صورت آنلاین کلیک کنید یا برای مشاوره بیشتر به صورت رایگان با شماره ۰۳۱۳۲۶۵۹۲۱۷ تماس بگیرید.

آیا می توان به صورت رایگان وب سایت اختصاصی برای خود داشت؟

بله! شاید غیر باور کردنی باشد ولی شرکت آیریک به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه در کمتر از ۵ دقیقه وب سایت اختصاصی در اختیار شما قرار می دهد برای دیدن وب سایت های رایگان آیریک کلیک کنید.

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک