جشنواره بهاره

وبلاگ

چگونه یک سوپر برند داشته باشیم؟

برندینگ

دو نگرش در صنعت تبلیغات وجود دارد که کمک کننده و راه گشا برای کسانی است که می خواهند یه برند یا یک سوپر برند داشته باشند و مجموعه ی خود را از حالت سنتی به حالتی مدرن تبدیل کنند.

نگرش در آمدی و نگرش هزینه ای

از نظر نگرشی دو نوع مخاطب وجود دارد مخاطبی که نگرشی در آمدی دارد و مخاطبی که نگرشی هزینه ای دارد.

نگرش درآمدی به نگرشی می گویند که مخاطب با هدف در آمدزایی بالا تبلیغات را انجام می دهد و حاضر است برای این کار هزینه های هنگفتی را پرداخت کند. این افراد ، کسانی هستند که تبلیغات را یک موقعیت در آمدزا می دانند افراد خوش بینی هستند و نیمه ی پر لیوان را می بینند.

ولی نگرش هزینه ای نگرشی است که مخاطب فقط برای رقابت با رقبا با کمترین هزینه تبلیغات انجام می دهد. افراد در این گروه به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول افرادی که بر این باورند، برند ما شناخته شده است و دیگر نیازی به تبلیغ نیست و تبلیغ کردن فقط هزینه است.

دسته ی دوم این گروه قربانیان افراد غیر متخصصی هستند، که هزینه ی زیادی را برای تبلیغات در نظر می گیرند و با رو به رو شدن با این افراد و خروجی بدون تاثیر در فروش، باعث می شود در ذهن کار آفرین، تبلیغ فقط هزینه باشد که بدون شک تبلیغ بدون بازتاب مثبت یک کار هزینه بر است.

برند سازی
برند سازی

نیاز به یک آژانس تبلیغاتی با ایده های خلاقانه

یک شرکت برای آغاز به کار نیاز به یک ایده و کار خلاقانه دارد.

هدف اکثر آژانس های تبلیغاتی در ایران بازاریابی و فروش می باشد و از ایده های خلاقانه خبری نیست. برای همین پیدا کردن یک فرد متخصص دارای سطح علمی بالا، علم اشراف در صنعت تبلیغات و ایده های خلاقانه یکی از تصمیمات مهم می باشد.

برند با تبلیغات خلاقانه

اگر تبلیغات خلاقانه باشد نه تنها هزینه ی تبلیغات کم می شود بلکه رشد برند افزایش می یابد.هنگامی که تبلیغات شما تاثیرات موثری به وجود آورد و برند شما شناخته شد عرصه ی تنگ رقابت سخت تر می شود و برای رفتن به یک پله بالا تر باید هزینه ها را بیشتر کنید.

تفکرات مدیران یک برند

مهم ترین عنصر صاحب یک برند موفق شدن تفکر سازنده ی آن برند است، ابزاری های دیگر مانند تبلیغات در الویت دوم قرار می گیرند، چون مدیر عامل است که یک شرکت را از شرکت های دیگر متمایز می کند.

تغییر در شیوه ی تفکر مدیران و باور داشتن به این که تبلیغات یعنی در آمد نه هزینه می تواند از یک کسب و کار کوچک یک سوپر برند بین المللی بسازد.

سوپر برند
امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک