جشنواره بهاره

وبلاگ

سئو چیست ؟

سئو

همه چیز در مورد سئو

سئو ( SEO ) مخفف واژه Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتور های جستجوگر می باشد.

تمامی موتور های جستجوگر اصلی مثل گوگل، یاهو و بینگ قسمتی تحت عنوان نمایش نتایج جستجو دارند. که در آن جا تماتی صفحات وب سایت ها همراه با محتوای آنها مثل تصاویر و ویدئو ها قرار داده شده و امتیاز دهی می شوند. که ترتیب نمایش داده شدن آنها به وسیله امتیاز دهی به آنها براساس بازدید و رفتار کاربران است.

سئو به طور کلی به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که به منظور افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما از طریق موتور های جستجوگر انجام می گیرد.

به زبان ساده تر، شما باید فعالیت هایی برای اینکه وب سایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجوگر ( مثل گوگل ) نمایش داده شود، انجام دهید که به مجموعه این فعالیت ها سئو می گویند.

ساز و کار سئو

برای درک بهتر از مفهوم سئو اجازه دهید تا بخش های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم :

۱- کیفیت بازدید

شما می توانید تمام بازدید کننده گان جهان را جذب کنید تا از وب سایت شما دیدن کنند. اما اگر آنها وارد سایت شما شوند زیرا که گوگل به آنها می گوید شما یک کشاورز و فروشنده پرتقال هستید. در صورتی که شما یک فروشگاه لباس فروشی به نام پرتقال دارید. آن وقت چی؟

این یک کیفیت ترافیک نیست!

در عوض شما لازم دارید که بازدید کننده گان را در ضمینه واقعی تجارتتان جذب کنید.

۲- کمیت بازدید

هنگامی که شما افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر جذب کردید. اکنون بازدید بیشتر برای شما به معنای فروش بیشتر است.

۳- نتایج طبیعی

تبلیغات تحت عنوان Ads بخش مهم بسیاری از موتورهای جستجوگر می باشد. نتایج طبیعی میزان بازدیدی است که شما برای آن هیچ پولی پرداخت نکرده باشید.

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:,

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک