جشنواره بهاره

وبلاگ

مضر شناخته شدن دو اپلیکیشن هاتگرام و تلگرام طلایی توسط گوگل!

تلگرام طلایی و هاتگرام

چند روزی است که کاربران برای نصب دو اپلیکیشن تلگرام طلایی و هاتگرام از طریق گوگل پلی و بازار دچار مشکل شده اند. بعد از بررسی فراوان محققان ، مشخص شد گوگل این دو برنامه را مشکوک اعلام کرده و اجازه نصب را به کاربر نمی دهد. گزارشات حاکی از آن است که گوگل دو اپلیکیشن تلگرام طلایی و هاتگرام را به عنوان بد افزار معرفی کرده و برای جلوگیری فاش شدن اطلاعات کاربران اجازه نصب را را از آن ها گرفته است.

در پی عملی که توسط گوگل انجام گردید . برخی از کارشناسان به بررسی دقیق تر این مشکل پرداخته اند و نتایج به دست آمده حاکی از آن است که این دو برنامه به طور کلی از گوگل پلی حذف خواهند شد.

مضر شناخته شدن دو اپلیکیشن هاتگرام و تلگرام طلایی توسط گوگل!

کارشناس حوزه اطلاعات و فناوری (جواد دادگر) در طی مصاحبه ای ، ماجرای پیش آمده را سیاسی اعلام کرده ، و به گفته وی گزارشات رسیده به گوگل دست مایه سیاسی داشته اند و همچنین تاکید می‌کند که اساسا وجود این دو برنامه با وجود هشدارهای کارشناسان و سازمان‌های دولتی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این کارشناس ضمن ابراز تاسف نسبت به اینکه هیچ تحلیل درست و کامل و به روزی از این دو پیام‌رسان توسط هیچ نهاد و شخصی وجود ندارد تاکید می‌کند که هشدارهای مرکز و وزارت ارتباطات به تنهایی کافی نیست

با این حال هنوز حذف این دوبرنامه از گوگل پلی مشخص نیست و باید منتظر خبری های جدید باشیم.

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک