جشنواره بهاره

وبلاگ

با موبایل ساده ۳۲۹ دلاری با بدنه فایبرگلاس آشنا شوید

موبایل ساده 329 دلاری با بدنه فایبرگلاس

قابلیت جالب این گوشی

موبایل mpo2 موبایلی است که نه میتوان روی آن برنامه ای نصب کنید و نه به اینترنت متصل شوید!!!

MP02 از وزن اندک، ارگونومی و بدنه مقاوم بهره می‌برد
این شرکت موبایل MP02 را به عنوان دومین محصول خود به MWC آورده که مدتی پیش از آن پرده برداری کرد. هدف Punkt کاهش اعتیاد کاربران به موبایل و افزایش سلامت دیجیتالی آن ها است که به نظر منطقی می رسد چرا که مطالعات صورت گرفته حاکی از این است که کاربران روزانه به صورت متوسط حدود ۴۰ بار موبایل خود را با اهداف مختلف چک می کنند.

سخت افزار به کار رفته در این گوشی شامل چیپست اسنپدراگون ۲۱۰، نمایشگر دو اینچی LCD و کانکتور USB-C است. این موبایل ساده به ابزارهای ساده ای نظیر ماشین حساب، تقویم، دفترچه یادداشت و ساعت مجهز است و از شبکه های ۴G LTE پشتیبانی می کند اما به خاطر فقدان مرورگر تنها می توان از آن به عنوان هات اسپات بهره برد. البته بهای در نظر گرفته شده برای این موبایل ۳۲۹ دلار است که با آن می توانید دو گوشی هوشمند شیائومی بخرید.

آنچه که خریداران را به MP02 جلب کرده وزن اندک، ارگونومی و بدنه مقاومی که توسط «جاسپر مریسون»، بریتانیایی طراحی شده است. بدنه سبک MP02 با فایبرگلاس تقویت شده و در پرداخت نهایی آن نیز پوشش مقاوم در برابر سایش به کار رفته است. نمایشگر  LCD دستگاه نیز از وضوح کافی برای خوانش در برابر نور مستقیم خورشید برخوردار بوده و روی آن لایه ای از محافظ گوریلا گلس کار شده است.

نرم افزار دستگاه بر پایه اندروید طراحی و سیستم ایمن بلک بری طراحی شده است. کمپانی سازنده مدعی است که با یکبار شارژ دستگاه می توان ۱۲.۵ روز  از آن استفاده کرد.

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک