جشنواره بهاره

وبلاگ

کیندل اوسیس (Kindle Oasis) جدید ۲۰۱۹ با قابلیت تنظیم گرمای نور صفحه نمایش معرفی شد

کیندل-اوسیس

کیندل اوسیس کتابخوان الکترونیکی آمازون

کیندل اوسیس (Kindle Oasis) یک کتابخوان الکترونیکی، طراحی و ساخته شده توسط کمپانی آمازون (Amazon) می باشد. که کاربران به وسیله آن می توانند کتاب های الکترونیکی، مجله ها و روزنامه ها را مطالعه، خریداری یا دانلود نمایند.

کیندل اوسیس جدید ۲۰۱۹

کیندل اوسیس در حال حاضر یکی از بهترین کتابخوان های الکترونیکی در بازار می باشد، اما نسخه جدید آن با قابلیت هایی که کاربران به دنبال آن هستند عرضه خواهد شد.

کیندل اوسیس جدید ۲۰۱۹ قابلیت تنظیم گرمای نور صفحه نمایش را دارا می باشد، که به شما توانایی تنظیم درجه رنگ صفحه نمایش را میدهد. این قابلیت باعث می شود تجربه مطالعه ای لذت بخش در شب را داشته باشید.

آمازون می گوید، کیندل اوسیس جدید دارای ویژگی جدید تکنولوژی E-Link می باشد که سرعت بارگزاری پیج ها را افزایش می دهد. همچنین باطری ۱۱۳۰ میلی آمپر این دستگاه کمی از باطری نسل های قبلی خود که ۱۰۰۰ میلی آمپر بود بیشتر است.

از طرفی این گجت مثل ورژن های قبل یک صفحه نمایش ۷ اینچی با تراکم پیکسل ۳۰۰ppi دارد. طراحی آن تغییر چندانی نکرده است و کماکان در دو رنگ سربی و طلایی برای خریداران موجود است.

طراحی IPX8 ، که به معنای ضد آب بودن این دستگاه می باشد، قابلیت استفاده از این گجت در فضاهای مرطوب مثل استخر یا حمام را به شما می دهد. این دستگاه می تواند به مدت ۶۰ دقیقه در عمق ۲ متری آب بماند.

منبع : techradar.com

امتیاز شما به این مقاله ما را در نوشتن مقاله های بعدی کمک می‌کند
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمات کلیدی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آیریک میباشد.

طراحی سایت
همکاری با آیریک